pettegolezzi

Tuesday, September 13, 2005

Risotto

Ciao,
Na een drukke (8op8) en toch ook wel vermoeiende dag, jaja ik hoor jullie al denken..., toch met veel goesting op mijn moto gekropen en mij met open vizier + zonnebril op de ring begeven om door de file te laveren.
Rijden met de moto...steeds een beetje vakantie. Zo raakt een mens natuurlijk niet gewend aan een normale werkweek.
Het mooie weer nodigt natuurlijk ook uit om de dolce italia toer op te gaan.
Vanavond heb ik dat gevoel vertaald in een italiaans gerecht, een risotto, un piatto tipico dalla pianura padana, oftewel de Po-vlakte, waar zoals M. Polo wel weet, rijst geteeld wordt.
Ik zal u het recept besparen, tenzij enige druk wordt uitgeoefend om het vrij te geven.
Saluti!

1 Comments:

At 2:15 PM, Blogger Marrek O'Polo said...

caro guido,
as et oem droek gaat zait gai ier op et goeie adress !!
fooroit me die recept !!

marco

 

Post a Comment

<< Home