pettegolezzi

Monday, October 10, 2005

Allenamento

Wat een weertje vandaag, zuiderse gevoelens borrelen in mij op en hop…na een dagje labeur trek ik erop uit.
Joggingpakje aan per l’allenamento, t.t.z. de training.
Inderdaad waarde lezer, als M.Polo zijn duurlopen langs het kanaal aflegt, dan kan en wil ik niet onderdoen! Ik begeef mij dus naar de waterkant en ben klaar voor mijn loopje.
De aandachtige kijker merkt ongetwijfeld dat ik nog enkele (kilo)grammen overgewicht moet meesleuren ter hoogte van de buik, la pancia of il ventre zeggen ze mij ’s zomers. Maar als ik erin slaag het opzet van M.Polo uit te voeren, dan zal dit buikje na de winter smelten als sneeuw voor de zon.
Waarde lezer, ik hoop dat wij dit samen nog kunnen meemaken.
A domani

2 Comments:

At 6:53 AM, Blogger Marrek O'Polo said...

Dank voor het medeleven, ook heer Polo mag zich bekommeren om meerdere extra-kilo's lichaamsmaterie !!
Voorlopig blijven die zich halstarrig aandienen, zelfs in periode van toenemende jogging-aktiviteiten. Ik troost mij met een collegiale ondersteuning, die mij erop wees dat het wel de toename van spieren zou zijn ... ook in de armen natuurlijk !!! Zal wel van het Duvel-heffen zijn !
Da's altijd 33 cl, en dan nog in een degelijke kelk ...
Toch laat ik die niet aan mij voorbijgaan, maar zal ze ledigen, tot op de bodem...
Daar komen vodden van!!!
Ondanks het aanstormende wintervet, zal ik toch volharden in meerdere boosheden: blijven lopen, blijven Duvelen, blijven ... maar dan de maten niet vergeten !!! (zie Mededelingen van Marco Polo dd. 28 juni 2005)

Marco Polo

 
At 9:27 AM, Blogger peterpignans said...

Jawadde mannen,
Als jullie eens stopten met eten tussen de maaltijden, dan zou dat "teveel aan spieren" ter hoogte van de "ventre" er al wat minder opgeblazen uitzien meen ik. Daarbij voor de maaltijd wat olijfjes knabbelen, zodat tijdens die maaltijd het hongergevoel al enigszins gemilderd is, ook dat is efficiënt. Over de nodige caloriën geleverd door Duvel en dergelijke wil ik me niet uitspreken, wel wetende dat het vochtpeil nooit te laag mag liggen!
Jog dus leuk verder, denk aan mijn goede raad, doe ze nog eens vol, en ... tot binnenkort.

 

Post a Comment

<< Home