pettegolezzi

Tuesday, March 28, 2006

Paris, encore Paris


De driedaagse PITOaParis was een geslaagde onderneming.
De geïnteresseerde lezer heeft het verloop van deze uitstap ongetwijfeld dagelijks gesmaakt en sommigen interageerden zelfs met druk gelezen commentaren.
Foto’s hebben jullie echter nog niet onder ogen gekregen. Wel ik heb er zelf enkele geschoten bij het begin van onze reis door Parijs.
De geïnteresseerde lezer kan enkele van deze sfeerbeelden terugvinden op de u ondertussen bekende blog:
http://www.pitoaparis.blogspot.com/
Onze leerlingen zorgen ongetwijfeld nog voor meer en betere sfeerbeelden langs hun eigen kanalen. Vraag ernaar!!

Vrijdagavond, na onze leerlingen uitgewuifd te hebben begaf ik mij eenzaam naar de vooraf gereserveerde hotelkamer in de buurt van het busstation.
De kamer was ruim en luxueus (vergeleken met de vorige twee nachten), het was er zelfs aangenaam warm, maar door een kleine draai aan de thermostaat wist ik al snel de temperatuur op de drijven tot een hete 28°C.
Snel een koude douche.
Daar wordt op de deur geklopt!
Ingrita, mijn ega, is mij met de bus nagekomen om samen van een week-endje Parijs te genieten.
En…. dat is dan ook gelukt.

Wordt misschien vervolgd.

3 Comments:

At 11:50 AM, Blogger Marrek O'Polo said...

signore,

welk geheim zit er achter het feit dat ik de foto van la Ingrita wel kan vergroten door erop te klikken en dat bij jou niet lukt ?
moet ik er een diepere symboliek achter zoeken, of is het gewoon van niet meer kunnen na 5 dagen Parijs ?
mag ik voor jou hopen dat het slechts eenmalig is, of alleszins van korte duur !
ik zie je hopelijk morgen, dan hoor ik wel wat er loos was ...

marco polo

 
At 12:50 AM, Blogger Marrek O'Polo said...

gekke jongen,

op de pito-pc werkt het vergroten voor allebei !!
iets aangepast of foutje bij marco polo ???

marco polo

 
At 11:23 AM, Blogger spaghetti said...

Marco, op jouw verzoek heb ik mijzelf vrijgegeven om uit te vergroten. Zoals je weet wil ik mezelf steeds op de achtergrond houden, maar ook wil ik op elk verzoek ingaan. Vandaar dat ik de foto hernieuwd heb...
Vandaag tegen de wind op moeten fietsen in de polder. Zwaar afgezien, en geen foto's die dat kunnen staven. Sommige van onze jongens zijn zo'n plantrekkers dat ze een verkorting genomen hebben in het parcours om een al te zware fietsinspanning te vermijden. Dat vraagt om een extra trainingsbeurt in de polder tijdens de lessen LO stel ik zo voor .Wat jij?
Ciao, a domani

 

Post a Comment

<< Home